ini blog khairul sahban

Sila buat mcm rumah sendiri...

Friday, 15 April 2011

Liga Super Selangor VS Perak 2011 Stadium Shah Alam 16/4/2011 8:30 mlm Astro

PerakFA


SelangorFC

VS


Selangor akan berdepan dengan musuh utama baru iaitu PERAK, namun luka lama belum sembuh lagi, kekalahan kepada Kelantan dan T-Team, Kelantan yang dikatakan hebat! tersungkur jua akhirnya. Kekalahan kelantan kepada perak amat mengejutkan, Khairul Fahmi akui prestasi menurun. Kelantan bukan lagi topik utama. Perak kini semangkin menyerlah berikutan dibarisi pemain berpengalaman seperti Akmal Rizal Rakhil dan penjaga gol yang begitu hebat, selangor harus mencari jalan untuk menggerudi gawang Perak Nasril Nourdin yang beraksi Hanya melepaskan 5 gol dalam 11 perlawanan. Sama-sama kita saksikan mlm ini di stadium shah alam.

INFO: Khairul Sahban adalah penyokong Selangor :)

Pastikan penyokong selangor lebih ramai dari penyokong perak...kita tempur sehabis-habisan!!!!

Inilah barisan kita
Yang ikhlas berjuang
Siap sedia berkorban,
Untuk ibu pertiwi!

Sebelum kita berjaya
Jangan harap kami pulang
Inilah sumpah pendekar kita
Menuju medan bakti!

Andai kata kami gugur semua
Taburlah bunga di atas pusara
Kami mohon doa, SELANGOR berjaya!

Semboyan telah berbunyi
Menuju medan bakti!


SELANGOR!!! SELANGOR!!! SELANGOR!!! SELANGOR!!!

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bro td ada pintu mna? aku ni mamat...kol bpe bro sampai?...aku sampai da separo mse ke2 la bro..sedih tol..

16 April 2011 at 12:05  
Blogger ini belog khairul sahban bin mohammad yunus said...

lohhh...aku sampai awal la...tp kene baratur panjang plak...beli tiket pelik tol...pintu bape tah aku pun lupa...tapi aku duduk kat canter padang...dekat belah atas..

16 April 2011 at 12:07  
Anonymous Anonymous said...

aku dah kata selangor juara la.......kkekekekekeek....

16 April 2011 at 12:08  
Blogger ini belog khairul sahban bin mohammad yunus said...

mmg dah tau dahhh seladang kene sembelih buat kenduri...xde lah hebat sangat perak nie..kate hebatt??????

16 April 2011 at 12:09  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home